23/9

Heej 
 
Igår var jag på tjejgrupp vi hade picknik det var jätte kul vi lekte bl.a Baklängesekuragöma:)

Nu sitter jag här för tredije gången på SO lekionen och blogg askul faktist.
Idag i skolan har vi Matte med Joel för Toni är pappa ledig, Engelska med Louise men vi skulle haft svenska men Kristina är sjuk, So med Lena, No med Kalle och Eng/sve med Louise. men vi hade även lunch och rast.
Idag när jag skulle köpa en ostfralla och multivitamindryck till frukost så fanns det inga ostfrallor:( då blev man ju lite put.
Idag efter skolan ska jag hem och baka för på frdag fyller mamma år , vi ska ha fikamys med kamratstödiarna och jag ska på party på kvällen.:) hos sandra det ska bli jätte kul men jag kan inte sova där för jag ska till gävle dagen efter och då måste vi typ åka kl 8:) och som tur är så har mina pengar kommit då för jag måste ju ha något att handla för;).
På söndag ska jag kanske färga håret det ska bli mörkbrunt jag trivs mkt bättre i de jag brukar göra det ibland och jag är as trött på min vanliga hårfärg nu jag hatar den.

Jag känner stort behov av att vara med min bästa granne nu jag älskar att vara med henne någon dag ska vi sola:)
Kram från eran egen lilla prinssesa Emma ---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0