21/9

Heej Idag fyller Martina min granne 15år alla ska säga grattis tycker jag.XD

N sitter jag här igen på SOn och ska skriva ett nytt blogginlägg fyfan vilken najs lekion att blogg i stället för att ha engelska eller något annat tröök........
I min klass går
Lee, Oscar, Sandra, Elin, Samuel,Filip,Terese,Jennie<333,Anna,Amanda,Jag,Marielle,Tina,Isabella,Fredrik,Kim,Antonia,Bea & Belinda<333
Idag i matsalen åt jag potatis och dilsås asgott man kunde äta fiskbullar med potatis men jag är laktosintolerant så jag fick fisk,dilsås och potatais det fick Jennie oxå efter som hon oxå är laktosintordelant:)
Mina bästa vänner är Jennie,Belinda,Emma,Jonna och Addeline.

Kram Eran egen lilla PrinssesaEmma<33

Kommentarer
Postat av: Belinda

:DD <33333333333333333

Älskar dej nå GRYMT ;D <3

2009-09-21 @ 19:12:37
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0