20/9

Heeeej<333

Idag har jag dans så det är bara att hoppas att Shenja ska ditt för jag vill inte vara en ensam med bara sånna som jag inte känner;) Efter dansen så ska jag handla med pappa och då ska jag köpa hårfärg och sen när mamma har tid ska hon färga mitt hår:D askul jag är så jävla tröt på min hårfärg nu.

jusja jag skule berätta om min familj idag:D jag bor i ett rött hus med min familj som består av min älskade mamma Ewa , mi älskade pappa Micke (när jag var liten viste inte jag om min pappa hette micke eller mickael;)) , min älskade syster Erica och alla våra hundar och dom heter Sigge, Babzan, Tuva, Skruttan, Cita, Cockie, Raspen och Lystra. Alla våra hundar älskar jag men Tuva är min favorit hon sover med mej och hn kör jag agillity med det kommer ni nog höra mycket om.

Nästa gång jag skiver om min klass kan jag berätta lite om den om ni vill;) komen tera min blogg om ni vill ge mej något tips eller något annat. och tipsa gärna andra om min blogg för jag har inte så många läsare längre jag hade det från början men det har gått utför.:(  en nu ska jag gå in på msn och kolla lite och kolla BDB och lite sånt men vi hörs kanske i kväll
Kram eran egen lilla prinssesa Emma P.S det här är Tuva min älskling<33Tuva<333


Kommentarer
Postat av: Belinda

Kan du som "tack för hjälpen" Göra ett litet "reklam" inlägg för min blogg? (a) <33

2009-09-20 @ 16:56:13
URL: http://bebbebreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0