18/9

God morgon mina älskade läsare<3 

Nu sitter jag här i skolan för vi ska skriva blogg på våran SO:)
As bra att man har en blogg då att skriva på:)
I  dag i skolan har vi bl.a So med Lena,matte med Toni,engelska med Louise och studiestugan med Lena. Men vi har även lunch och rast men det förstog ni nog. I dag ska jag sluta tidigare för jag ska till tandläkaren och dra en tand:( fyfan va läskig!!!!
I morse när jag vaknade fick jag reda på att min kompis Jennie hade brytit nyckelbenet i går när hon spelade fotboll för sista gången under året satakars henne:(
när jag kommer hem så kan jag beräta för er hur det gick det kommer för hoppningsviss gå ganska bra.

Kram eran egen prinssesa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0